Série soutěžních bannerů

Dynamická sada vizuálů pro soutěžní kampaň napříč značkami Continental Gastro. Každý banner byl navržen s důrazem na kontrast, chuťový impuls a vizuální odlišení jednotlivých značek při zachování konzistence napříč kampaní. Výsledkem je série, která zaujme okamžitě v přehlceném feedu. Vizuály kombinují výraznou typografii, kontrastní pozadí a fotky jídel, které prodávají pohledem. Celkový styl byl zvolen tak, aby rezonoval s mladým, hladovým online publikem.
Pro klienta Continental Gastro jsme vytvořili komplexní sérii soutěžních bannerů pro sociální sítě, která měla za cíl propojit různé značky pod jednotnou kampaní – a přitom každou vizuálně odlišit. Pracovali jsme s kontrastními barevnými schématy (bílá/černá/zlatočervená), reálnými fotkami jídel a efekty ohně pro zvýšení vizuální energie a lákavosti. Každý banner byl optimalizovaný pro rychlou konzumaci na mobilních zařízeních – jasné sdělení, vysoký kontrast, silné CTA. Použili jsme typografii, která je čitelná a výrazná i při menším formátu, a zároveň jsme do kampaně vtiskli vizuální prvky typické pro dané značky (La Café, Gastria, Prajz Kebab). Tato sada vizuálů není jen design – je to nástroj, který přitahuje pozornost, komunikuje energii značky a motivuje k akci. Kampaň dosáhla vysokého dosahu a zapojení díky profesionálnímu zpracování i strategickému přístupu ke grafickému designu.